Stacks Image 268
Stacks Image 270
Stacks Image 272
Stacks Image 274
Stacks Image 276

De onmetelijke ruimte

Het publiek meenemen naar een onmetelijke ruimte. Projecten worden niet alleen op een gebouw geprojecteerd maar spelen er ook mee.
Wat is werkelijkheid en wat is nu virtueel. Het is fantastisch om met deze zintuigelijke ervaringen van het publiek te spelen.
Alles bepalend is de kijkhoek van het publiek, vanuit welk perspectief wordt de kijker in het verhaal getrokken. Vanuit welk standpunt is de illusie het mooist en meest overtuigend. Het is dus van groot belang dat we een zo perfect mogelijke afstelling maken tussen het gebouw en het publiek voor een optimale situatie waarbij de kijker ongemerkt meegenomen wordt in het virtuele verhaal.

Shared Immercive Experience

De verwondering is de grote speler bij een 3d-mapping event.
Een gezamelijke onderdompeling in een virtuele wereld.
Het zijn events met een bijzonder fenomeen waarbij het publiek een individuele virtiuele ervaring deelt met de omstaanders. Een Collectieve en meeslepende ervaring. Geen individuele virtuele beleving zoals we dat hebben met een afgesloten VR-Bril waarbij emoties en reacties van elkaar moeilijker te lezen en te voelen zijn. Bij een 3d-mapping of soms ook wel project-mapping genoemd, staat het publiek altijd centraal en wat is er nou mooier dan samen in verwondering te geraken. Shared Immersive Experience. Hier komen de digitale wereld en de menselijke emotie weer bij elkaar, hetgeen we misschien door de digitalisering "vergeten" zijn. Mensen verbinden met beeld, muziek en het bespelen van de werkelijkheid.
Voor onze projecten werken we samen met een vast team:

Dirk van Poppel: Concept, 3D-Animatie, 3D-mapping
Erwin Steijlen: Composer
Jan fabel: Concept, Regie
“Goed beeld + goede muziek = goede communicatie”, Erwin Steijlen.